למוקדי שירות לקוחות                                                               בין הימים א-ה' בשעות 09:13:00                                      צלצלו  :  1-700-700-913  ,
לקוחות יקרים!
                      
 לצורך הכנת הדו"ח יש לרכז ולהעביר אלינו מסמכים אודות נתונים רלוונטיים אשר נחוצים לשם הפקת הדו"ח, רק על פי רשימת המסמכים הדרושים המופיעים בהודעתנו.
 
1. הייעוץ יכול להסתמך רק על המידע אותו נלמד אודותיכם מהחומר שתעבירו לידינו.
    על פי החוק – מחויבת חברת הייעוץ רק בקבלת מידע ממסלקה פנסיונית (לאחר קבל ייפוי כוח מהלקוח)  !
 
    אך להבדיל מגופים ומיועצים אחרים בהם הייעוץ מסתמך על מידע מצומצם (ולעיתים רבות לקוי) אנו שואפים
    לקבל את מלוא המידע הנחוץ לשם ניתוח מצבכם הפיננסי והביטוחי הנוכחי. רק כך ניתן להפיק דו"ח חוות
    דעת רציני ומקיף אשר יניב עבורכם את מירב התועלת וימנע נזק בלתי הפיך.
 
     במידה והחלטתם שנגיש חוות דעתנו בהסתמך על מידע חלקי ממסלקה פנסיונית בלבד או בצירוף החומר
     שהעברתם עלינו עד עתה בלבד זו זכותכם וכול שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו הודעה על כך.
 
 
2. במידה והחלטתם שחשוב לכם לקבל את חוות הדעת הרווחית ונכונה  ביותר - חשוב שנקבל רק את
    המסמכים העדכניים והרלוונטיים ולא לצרף מסמכים ישנים או בכפילות למה שהועבר עד עתה.
 
     אל תעבירו מסמכים שלא התבקשתם כגון ביטוח דירה רכוש וכו'.... במידה והחומר שנקבל מכם יהיה
     במתכונת שונה מהמתואר, הדבר יעכב את תהליך הייעוץ ויגרור שעות עבודה מיותרות ומזיקות.

3. מכיוון שעפ"י החוק ייעוץ פנסיוני וניתוח ביטוחי בריאות משפחתיים אינם כוללים ייעוץ ביטוחי משכנתא
 
4. עפ"י החוק הייעוץ יינתן בהסתמך על מידע שהלקוח הסכים ומסר טרם הייעוץ.
 


 
לנוחותכם מצרף בעמוד הבא
 קובץ הניתן להורדה או הדפסה עם תצלומים של  דוגמאות נראות דוחות ומסמכים בחברות השונות.
נא בדקו כי המסמכים אותם הינכם עומדים לשלוח לנו  הינם אלה שהתבקשו.


אנו מקווים שיהיה לכם לעזר באיתור המסמכים.
אגב, חשוב שמסכמים אלה יהיו בבית ללא קשר לייעוץ,  אלה מסמכים הנדרשים ביום פקודה ורצוי שיהיו זמינים לכם!

 
                                                בברכה, צוות שירות לקוחות פורשור.
 
לייבסיטי - בניית אתרים