למוקדי שירות לקוחות                                                               בין הימים א-ה' בשעות 09:13:00                                      צלצלו  :  1-700-700-913  ,

טפסים ונוסחים לשימוש לקוחות


לקוחות "פורשור" הנהנים משרות וליווי מתמשך אשר ביטלו פוליסות סיעוד  ביוזמתם או בעקבות המלצות שניתנו להם, ולא קיבלו אישור על ערכי סילוק או פדיון ( במקרה פדיון היו אמורים לקבל צ'ק) המעוניינים לבדוק את זכויותיהם יכולים להסתייע בנו בניסוח מכתב פניה לחברות.












להדפיס מכתב פניה לחברת הביטוח


טופס פניה לקבלת שערוך ערכי סיעוד-פדיון פוליסות סיעוד - טקסט

נא עדכנו בגוף המכתב :

מספר הפוליסה/ות  שבוטלה/ו על ידכם,

שם ומספר ת.ז של בעל הפוליסה

כתובת חברת הביטוח (ניתן לחפש כתובת עדכנית באינטרנט.




 
לייבסיטי - בניית אתרים