למוקדי שירות לקוחות                                                               בין הימים א-ה' בשעות 09:13:00                                      צלצלו  :  1-700-700-913  ,
         שלום ותודה על פנייתך ל"פורשור מומחים" בנושא הכספים שניתן להציל בחברות הביטוח והפנסיה.


        החשיבה על חיסכון לפנסיה או הטיפול בתשלומים המיותרים לתוכניות ביטוח מביאה למסקנה בלתי נמנעת  שיש צורך בעשייה.   
        אז אם אינך מאלה המפחדים מעשייה, שאכפת לך מה נעשה בכסף שלך.

         עפ"י מ. האוצר- היעדר  סיוע מקצועי אובייקטיבי גורם להפסדים רבים:

·        משלמים תשלומים מיותרים כפילויות תעריפים וגם דמי ניהול מוגזמים לאורך שנים .
·        כאשר נזקקים, מתברר  ומאוחר מידי, שהתכנית אינה המענה בהיקף הנדרש או שהוקמה באופן המאפשר לחברת הביטוח  – לא לשלם!   
·        בפרישה מתברר לנו שנקבל –תמיד פחות ממה שציפינו.
·        רובנו מקבלים מידי חודש שכר נטו קטן (מהניתן) ותורמים  מסים מיותרים.
·        ולבסוף מבינים ששינוי בזמן היה חוסך הוצאות חודשיות מיותרות כל החיים וגם חיסכון במאות אלפי שקלים.
·        למעלהמ 10 מיליארד ש"ח -" אבודים" של הציבור מצויים בקופות הגופים המוסדיים ללא ידיעת הלקוחות
·        האופציות המוצעות לביטוח וחיסכון ע"י הסוכנים או יועצים שרישיונם מאפשר קבלת עמלות הפצה הנם תמיד בתכניות ביטוח ופנסיה,  
         בדר"כ  בניגוד אינטרסים לשלך.
 
         לכן , החוק כיום אוסר על משווקים וסוכנים להשתמש במילה"ייעוץוקובע עונשי מאסר וקנסות   על המתחזים כיועצים

         
ב  ForSURE      החברה הראשונה מאז 2005 בעלת רישיון תאגיד ייעוץ פנסיוני וייעוץ ביטוחי אובייקטיבי האוסר קבלת עמלות הפצה מגופים אלה.
         ניתן לקבל 100% חוות דעת אובייקטיבית  בעזרת  חברת מומחים בעלי רישיון ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי מטעם משרד האוצר
         ללא מכירה וללא זיקה לחברות הביטוח, גופים פיננסיים והפנסיה! וגם לאתר כספים וזכויות ש"אבדו" במהלך השנים ויתכן שצבורים בהם סכומים משמעותיים!
 
         אנו כאן בכדי לענות לשאלותיכם, להעניק למשפחתכם שקט נפשי וביטחון אמתי,להיות שומרי הראש הכלכליים שלכם להעניק לכם מקום בטוח שבו תימצאו
         אוזן קשובה ומענה אובייקטיבי ומקצועי בנושאי הביטוח המשפחתי והפנסיוני,  מיצוי החזרי המס והזכויות המגיעות לכם ובסיס איתן לבניית בטחון ושגשוג
         עבורכם - שדרוג פיננסי מיידי ועתידי.
 
        סדרי גודל של מחיר שרותים בפורשור:

       חוות דעת (פנסיונית/ ביטוחית) בלבד ליחיד עולה בממוצע  1200-2900 שח. אך ברור שהעלות היא  בהתאם להיקף התיק!  
       כלומר : מצב משפחתי, נושא הייעוץ וגם מספר הפוליסות משפיע על המחיר 
       (הרי ברור שלא נגבה אותה עלות מיחיד עם 3 תכניות כמו משני בני זוג בעלי 30 תכניות)
       
       אבל מה שחשוב מאד-  זה שאין טעם לשלם  לחוות דעת  שאינה רווחית ולא מונעת  הפסדים !
      
      אנו ממליצים לנצל  ייחודה של ForSURE    לאחריות הניתנת לכל לקוח להבטחת היקף הרווח הכספי ונטרול ההפסדים טרם הכנת חוות דעת
      פגישת הערכת התועלות המקדימה,   מתבצעת בפגישה בת כ-45 דקות עם יועץ בכיר בעל ניסיון רב במשרדי פורשור בת"א, השרון  או במשרדי פורשור בחיפה.
 
       הפגישה בעלות נמוכה ממחיר הייעוץ המלא  ונועדה לבירור הנחיצות והכדאיות לך , הערכת היקף ההפסדים הקיימים, אפשרות ביטול ההפסדים  והרווח הצפוי
        
ולמתן הצעת מחיר אישית הוגנת ומוזלת ככל הניתן  בהתאמה להיקף העבודה.

       במידה ולאחר בדיקה ראשונית נגיע למסקנה שניתן להרוויח עבורך פחות מעשרות אלפי שקלים - החזר כספי מלא ללא שאלות או תנאים !
        
למה הדבר דומה? לכך שיציעו לך טופס "לוטו"  זוכה באחריות מלאה ולא תיקח....
 
      
        מאות משפחות הרוויחו בעזרתנו בממוצע 604,000 ₪    וההבטחה המינימלית לרווח למשפחה  של 118,000 ₪ 

                                                                                               


      היקף הבדיקה בעת עריכת חוות דעת כוללת את כל תשלומי הלקוח: לחב' הביטוח, קרנות, קופות גמל ותשלומים לביטוחים פרטיים 
      (כולל ביטוחי בריאות, סיעוד, תאונות וכו') תשלומי מס והתחייבויות שונות.

     לדוגמא של חוות דעת (כדי שתוכלו הלתרשם מהיקף הבדיקה)


    החלטתם לדעת מה נעשה בכסף שלכם ולקחת אחריות על משפחתכם?
    הבנתם שכאשר יש לכם דליפה בברז בגינה אתם דואגים להזמין בדחיפות אינסטלטור, אבל כאשר הפנסיה שלכם "מתנדפת" או משלמים מידי חודש לחינם
    מפסידים סכומים גבוהיים בהרבה וגם מסתכנים?           לחצו כאן!    או     צלצלו1-700-700-913       
 
     לאחר תיאום פגישה  ,יישלחו אליכם  הנחיות הגעה נוחות כולל המידע הדרוש לפגישה


          כיוון שיש חשיבות רבה בבחירת גוף הייעוץ שיילווה אתכם נושאים שראוי לבדוק ברצינות, טרם תשלום בגין יעוץ:
  • האם חוות הדעת נערכת ע"י מערכת מומחים  בעלי רישיון בתאגיד ייעוץ פנסיוני מטעם משרד האוצר שעל גביו מודפסת התניה לאיסור קבלת עמלות מגופים פיננסיים.
    והאם ייחתם עמך חוזה המאושר ע"י משרד האוצרכחוק עם חברה זו והחשבונית שתקבלו -גם היא של חברה בע"מ בעלת רישיון תאגיד ייעוץ כאמור.
  • האם המומחים המשתתפים בהכנתה כוללים יועצים בעלי רישיון בתחומי: ביטוחפנסיה,  השקעותמיסוי ודינים.
  • האם חוות הדעת כוללת בדיקת הביטוחים הנה ליחיד או לכל בני המשפחה.
  • האם חוות הדעת כוללת בחינת כל ביטוחי הפרט והאם לחברת הייעוץ מערכות ממוחשבות הכוללות מידע ואפשרות להשוואות ניתוח וסימולציות בכל נושאי הביטוח האישי ולא רק הפנסיוני!
  • האם מעבר להתחברות ל"מסלקה פנסיונית" (המנימום הנדרש בחוק)  ייבדקו גם כל הדוחות והמסמכים להצלבת מידע כך שחוות הדעת לא תהא "שקט נפשי מדומה"!מומלץ לבדוק בעצמך שהמערכות אמנם קיימות וכוללות האפשרויות הנ"ל, ואינן " סמולטרים" שונים של חברות הביטוח או "סימולטור -מדף" המשמשים בעיקר סוכני ביטוח המבצעים השוואה בין מסלולי ביטוח פנסיוני בלבד!
  • האם קיימת מגבלה במספר הפוליסות- ביטוחי משפחה, ביטוחי מנהלים, ביטוחי פרט, תכניות פנסיוניות, קרנות הפנסיה, קופות הגמל, השתלמות  וכדומה שיבדקו במסגרת חוות הדעת וכמה תצטרך לשלם עבור בדיקת כל המסמכים שברשותךמשום שהשמטת (מסמך הנראה כבעל חשיבות שולית, עלולה ליצור נזק רב לעתידך) ולחיסכון הפנסיוני שלך.
  • האם ניתן לקבל ליווי ובקרה לפיקוח יישום חוות דעת ועידכנים של חוות-הדעת באופן מתמשך לאורך שנים, כולל פגישות תקופתיות ללא התחייבות לתקופה מראש.
  • האם חוות הדעת כוללת בדיקה והתייחסות  לתקיפות תכניות וכיסויים ביטוחים, כלומר: לא רק בחירת התוכנית הטובה יותראלא גם שישלמו לך את כל זכויותך.
  • האם קיימת מערכת בקרה ממוחשבת בה מוזנים כל העדכונים לאחר הכנת חוות הדעת לשם הליווי המתמשך.
  • האם היועץ או תאגיד הייעוץ מפנה את הלקוחות לסוכנים או משווקים ( עימם יתכן וקיים קשר עסקי/ משפחתי או חברי שעלול להטות את חוות-הדעת).
  • האם ניתן לשלם עבור עדכוני חוות הדעת חודש בחודשו ללא התחייבות ל"חבילות" באופן שיניב רווח חודשי  
  • והאם ניתן להתחרט בכל שלב במהלך התקופה של הליווי  ולהפסיקו וברור ..להפסיק החיוב!
     
         אנו מקווים שרשימה זו תביא לך תועלת וכן מצורפת רשימה של מיידעים שרצוי להביא לפגישת הערכת תועלות 

         (ובכל מקרה רצוי שתהיה מסודרת בקלסר בבית -ליום פקודה) :

 ·       תלושי שכר או הערכות שכר של שני בני זוג, (במקרה של עצמאי-הערכת הכנסה ברוטו).
·        מידע אודות רמת חיים נוכחית והכרחית (שונות בדר"כ) וכן הערכה משוערת של נכסים.
·        דוחות  שנתיים / רבעוניים  ( ביטוחים פרטיים, קופ"ג, ק. השתלמות וק.פנסיה) משנת 2017 ואילך
·        העתקי פוליסות מסוג חיים בריאות ופנסיה .
          אין אפשרות להביא מיידעים במידע דיגיטלית ( CD ,DISK ON KEY או מחשב נייד).

    

          צוות שרות לקוחות
          פורשור מומחים.

 

    

         אודותי מנכ"ל החברה והסיבה להקמתה  ניתן לקרוא בחלק התחתון של הודעה זו.

                                



סיפורים
מהחיים                                                                                                                                            


א.י מכפר סבא
"אין ספק שמקצועיותכם... עזרה לי לחסוך בחישוב פשוט 668,000 ₪ וגם החזירה הביטחון למשפחתי "


ט.נ מרמת גן
"תודה, על העבודה המקצועית, הלב הרחב והעזרה להגדיל ההכנסה המשפחתית נטו- בלמעלה מ-1500 ₪ הגדלת הקצבה הצפויה בפנסיה באלפי ₪ וקבלת החזרים מיידים באלפי שקלים.


3 פעמים הרווחתי!
א. ביטלתי תשלומים מיותרים במאות שקלים בחודש
ב. תיקנתי את סכום הקצבה שבעלי מקבל
ג. קיבלתי החזרים באלפי שקלים בגין גביה לא נכונה.



ב. מ משוהם
"עשיתם לנו "סדר בראש" צמצנו תשלומים כפולים ומיותרים המצטברים ל- 287,000 ₪ ובנוסף זכינו לשקט נפשי"

 


י.ר מהצפון
"ביטול התשלום המיותרים, הקטנת החזרי משכנתא בעזרת הסכומים העודפים שנמצאו והוזלת התשלומים החודשיים  גרם מיידית לירידת הלחץ הכלכלי היום-יומי
היה שווה לשלם ולהשקיע שעתיים וחצי!"
 



            


" מדוע הקמתי את פורשור מומחים "  - דניאל טל

פונה יקר,
 
    
בגיל 42, באמצע החיים ובשיא הכושר בעת בהיותי בעל עסקים בתחומים רבים ומגוונים בתוכם גם חנויות לציוד ספורט ומועדון צלילה גדול אני, כיוצא יחידה בחיל הים, מקבל הודעה על ריכוז החיילים שצללו בנחל הקישון לשם בדיקות אשר נערכות בבית חולים בלינסון.

למרות שמספר שנים קודם לכן הוסר גידול סרטני מגופי הרגשתי אדם בריא לחלוטין ספורטיבי, פעיל ונמרץ, הגעתי לבדיקות רק בכדי להצטרף לבחינת הקשר בין הצלילות בקישון לבין הלוחמים שחולים בסרטן וזקוקים למענה רפואי או למשפחותיהם של אלה שנפטרו ונותרו ללא מפרנס.


הדבר הבא שאני זוכר באופן ברור בעודי שוכב בנינוחות כשהכבלים של מכונת הא.ק.ג מוצמדים לחזי וגפי הוא יציאה של האחות בריצה מחדר הבדיקות , המולה וצעקות במסדרון והרופאה שמופיעה מעלי מתנשמת ושואלת אותי האם החזה שלי לא מתפוצץ מכאבים ואומרת לי " אדוני, אתה נמצא לאחר או תוך התקף לב ואנחנו מזמינים אמבולנס" .
נשארתי מחויך ואמרתי שלא יזמינו שום אמבולנס כי יש לי אופנוע בחוץ, ורק אחרי שחייגו לביתי ושוחחו עם אשתי הסכמתי ל"פשרה" שאשתי תוביל אותי לבי"ח , ולוא אני בורח. כל הדרך לבי"ח מאיר בכ"ס ניסיתי לשער מה היה הגורם ל"שיבוש" במכונת הא.ק.ג והמסקנה שלי הייתה חד-משמעית , הרי לא הסרתי את שעון הצלילה מתכתי שהיה על ידי הוא כנראה האחראי למהומה ובוודאי כשאגיע לבי"ח ואבדק שנית יתברר שההר הוליד עכבר ואחזור בבושת פנים לעבודה לאחר שבזבזתי חצי יום.
בבי"ח התברר אחרת, אני לאחר אירוע לבבי , צריך להתאשפז וגם לבדוק את הגורם ולכן הפיג'מה החליפה את הג'ינס והמיטה את מועדון הצלילה והמאבק עם הצוות במלחמה לרדת לשירותים במקום להשתמש בסיר משום האיסור בתנועה החליפה את הפעילות הספורטיבית. חלפו עוד כ- 3 ימים עד שהשתכנעתי לרדת לחדר צנתורים לבדוק את מצב העורקים כשכולם כולל הרופא הבכיר סבורים שלא ימצאו סתימות משום "שאדם עם סתימות בעורקים אינו יכול לרוץ 10 ק"מ ביום , אך שווה לבדוק לכל מקרה". 3
דקות חלפו מהרגע בו החל הצנתור בעודי מתפעל מהצפייה במוניטור המקרין את חדירת הצנתר מהעורק במפשעה ועד לקרבת הלב ופתאום אני שומע את הרופא המנתח שואל אותי "דני , תגיד לי , המשפחה שלך בחוץ ? כך שאפשר להזמינם פנימה?" ואני שומע עצמי עונה "נראה לי שאשתי בחוץ, אבל ממתי מכניסים משפחה לחדר ניתוח ?" והרופא עונה " כשיש סיכויים של 5% שהחולה יוצא מפה".
למרות שיצא לי לשוחח עימו במשך הימים האחרונים ולגלות שהוא בעל חוש הומור בריא, הייתה לי התחושה שכרגע אינו מתבדח וכשאשתי ואימי נכנסו לחדר מבוהלות והוברר לנו יחד שכל העורקים סתומים כמעט לחלוטין ידעתי שצדקתי ואני עומד בפתחה של תקופה חדשה בחיי או ..בסופם.
המחשבה שעברה לי בראש על השולחן, רגע אחרי שרשמתי צוואה מאולתרת על פיסת נייר , הייתה: איפה לעזאזל שמתי את כל ניירות הביטוח?!! האם אני משאיר את אשתי וילדיי מסודרים כלכלית , מה קורה אם אני יוצא מפה במצב לא מזהיר , אולי לא אוכל לעבוד והכי גרוע זקוק לעזרה של אחרים . לא יכולתי להיזכר.
אבל השאלות הדחופות בדבר אופן המשך הטיפול על שולחן הניתוחים קטעו את מחשבותיי ואלה חזרו שוב רק לאחר שיצאתי מחדר הניתוח ומבית החולים משם – הודות לטיפול הרפואי הנפלא שזכיתי לקבל. כשחזרתי לביתי - בדקתי באופן אובססיבי את תיק הביטוחים המשפחתי. לא רק שגיליתי שאין לי מענה כספי הולם וזאת למרות ששילמתי סכומי עתק במשך שנים ושלזה שהייתי משוכנע שאני מבוטח כהלכה לא היה שום ביסוס . אלא גם  שהסכומים שנאגרו בחסכונות הפנסיוניים שלי "לא עשו שכל" ולא יכולתי להבין הקשר ביניהם לבין הסכומים שהפרשתי במשך השנים הללו.                          
                                                                                                                                                                                                                    
לומר שהופתעתי  ? לא !
לרובנו יש את התחושה שלמרות שאנו משלמים לביטוחים מכל הכיוונים, יתברר (ותמיד שזה כבר מאוחר מידי) שאין לנו הכיסוי הביטוחי המספק שנידרש לו ,ומימוש זכויות רפואיות וביטוחיות שלנו יהיה כרוך במסע ייסורים בנוסף למחלה,וחברת הביטוח לא תשלם !

למזלי, מהמחלה הזאת החלמתי במהירות ולא נזקקתי לטיפולים נוספים שהיו גובים ממני הוצאות נכבדות. כבעל עסק פעיל, ובלי כיסוי ביטוחי, לא יכולתי להרשות לעצמי לקחת פסק זמן להחלמה. חזרתי מיד לעבודה תוך סיכון בריאותי וחיי – סחבתי ציוד צלילה כבד למרות הוראת רופא שאסר עלי להרים אפילו עט, וניהלתי חיים עסקיים נמרצים עם כל הסערות הכרוכות בכך. איש מעובדיי לא היה מודע למה שעובר עלי ומה עוד יקרה.

התפנית: קריירה חדשה – ייעוד חדש,
האירוע הטראומתי הזה היה בעצם גם נקודת תפנית בקריירה המקצועית שלי. התחלתי להרצות בהתנדבות בפני כנסים של סוכני ביטוח ולספר להם את סיפורי כשהמסר שלי היה: "'סוכן ביטוח זה מקצוע חשוב עם אחריות קריטית וגורלית לחיי הלקוח – ממש כמו רופא. אסור להרשות ללקוח לא להקשיב או לא להבין! מוכרחים לתת לו את כל המידע ולפרוש בפניו את כל האפשרויות של מימוש זכויות שלו במלואן."
לאט לאט הבנתי את ניגוד האי נטרסים הקיים בין הסוכנים ללקוחות וכמה אנו טועים כשאנו חשובים שהסוכן נותן לנו "ייעוץ".
הרי הסוכנים והמשווקים הינם שלוחי חברות הביטוח וככל שהעסקה טובה יותר לחברה (וגרועה בדר"כ ללקוח) כך יוכלו לתגמל אותם יותר ומטרת הסוכן הטבעית היא למכור כמה שיותר!
באחת ההרצאות נתקלתי בכרטיס ברכה שבני (אז בן 16), צרף לי לתיקיה לכבוד יום ההולדת –
"אם אתה חושב שמיצית את המקום שבו אתה נמצא, לך למקום אחר, ואם אין מקום כזה – צור אותו".

ברגע ההוא החלטתי למכור את עסקיי ולפנות את כל זמני ומרצי למקצוע המקודש הזה – עזרה אובייקטיבית מקצועית בעריכת ביטוחים משפחתיים ביטוחים, מימוש זכויות  ותביעות ביטוח- אך בדרך שלא הייתה קיימת אז -לא כסוכן ביטוח!

אלא בהקמת ארגון שיעסוק בייעוץ ביטוחים וחיסכון פנסיוני וסיוע למימוש זכויות במקרה מחלה או תאונה ללא ניגוד אינטרסים וללא זיקה לחברות הביטוח והגופים הפנסיוניים ! 
המקצוע ששנים מספר והתנגדויות אין סוף נקבע בחוק ונקרא " ייעוץ פנסיוני " עבר בחקיקה כה חמורה לאחר שבוועדת בכר הומלץ כי ליועץ פנסיוני לא תהיה שום זיקה לחברות ביטוח ולסוכן ביטוח לא יורשה עוד לקרוא לעצמו יועץ פנסיוני והתחזות כ יועץ פנסיוני תלווה בעונשים חמורים*- קנסות ומאסרים!

לומר שאני פילנטרופ ורק שליחות עמדה לנגד עיני ? ,לא בפירוש לא !

אין ספק שראיתי גם פוטנציאל רווח עצום בהקמת עסק המספק שירות חשוב כלכך , ברור שגם ירידת מחזור עסקים בתחום הציוד הימי היוו חלק חשוב בהחלטתי !  אך ברור שכאדם שהבין על בשרו את המשמעות והחשיבות בהקמת עסק כזה תוך הובלת ושימוש דוגמא לבאים אחריו הייתי חדור אמונה והסכמתי להשקיע מהוני וממרצי הרבה יותר מכפי שהייתי כנראה נוהג לו רק המודל העיסקי עמד לנגד עיני.

                                                                                                                
גיליתי שההכשרת סוכנים לאורך עשרות שנים לא היתה מספקת שנדרש שינוי אמיתי, מהותי בנוף הביטוח בארץ. מניסיוני בשטח הבנתי שבכדי לספק ייעוץ ותכנון ביטוחי טוב לבעלי משפחות החפצים להרכיב לעצמם תיק ביטוחים תקף, רציף, אמין, ההולם את צורכיהם . יש צורך בהפרדה בין ייעוץ לשיווק בתחום הייעוץ הפנסיוני ביטוחי, ביצירת צוותים בעלי הכשרה בתחום הביטוח והפיננסים ובמערכות טכנולוגיות תומכות החלטה ותהליכי עבודה ברורים שבלעדיהם כל ייעוץ לא שווה את הנייר עליו הינו כתוב. הגעתי למסקנה בכדי לקדם את הייעוד החדש שלי צעד נוסף, עלי להקים ארגון שירכז את המומחים בתחומים אלה ובפיתוח כלים טכנולוגיים מתקדמים לשם ייעוץ אובייקטיבי נטול אינטרסים, ולגוף הזה אקרא "פורשור מומחים"- למימוש זכויות ויעוץ פנסיוני
המבנה הכללי שתיארתי דומה במתכונתו המקצועית והטכנית למרכז רפואי, דהיינו:
חדר מיון- לקליטת נתונים ראשוניים של הלקוח, ראיון ובדיקות ראשוניות לשם אפיון צרכים.
מעבדות ואבחון ראשוני - ביצוע סימולציות כלכליות ואבחונים שונים לניתוח צרכים ואיתור בעיות.  מומחים- לשם ניתוח התוצאות והפקת מסקנות.
מאגר מידע- אודות התוכניות והפתרונות הזמינים השונים ומשמעותם.
סינכרון- של מסקנות המומחים והמלצות לפתרון כולל המרוכז בדו"ח כולל הנחיות לפעולה עבור הלקוח , סוכניו ומקום עבודתו .
תיקוף - תוכניות הביטוח המשפחתיות ע"י בדיקת ושינויים דרושים בליווי משפחתי ליווי שוטף- בביצוע ההמלצות ושינויים דרושים לאורך החיים.
ובעיקר – הקפדה על אובייקטיביות מלאה ונטרול כל זיקה לגופים ע"י ויתור על כל סוג של עמלה או הטבה מצידם ! כשכל התהליך ממוחשב מסונכרן ומתועד במערכת אחת מושלמת .
בין יתר תפקידי חברת פורשור מומחים, ראיתי חשיבות יתר ביצירת דוגמא לסטנדרטים גבוהים של ייעוץ פנסיוני וביטוחי, תיעוד ומסמכי השוואה והנמקה במסגרת הארגון, ובכך להוביל לתקינה אחידה במסגרת החקיקה בארץ בתחום הייעוץ האובייקטיבי הן במסגרת הייעוץ הפנסיוני והן במסגרת הייעוץ הביטוחי המשפחתי כולל ביטוחי הבריאות והסיעוד. כשהנחת היסוד שלי הינה כי ביטוח ופנסיה חשובים מאין כמותם, עולים כסף רב והינם התחום בו ניתן להרוויח או להפסיד את הסכומים הגדולים ביותר מתוך מעגל חייה של המשפחה.
כמו כן החלטתי לתרום לציבור מזמני לטובת הדרכה. לאפשר לכמה שיותר שכירים ועצמאיים כלים להוזלת ביטוחים, ביטול תשלומי יתר כפילויות ותעריפים מטורפים,  למידה של ניתוח צרכים אמיתי וסקירת מסמכים שהיו עד היום כ"סינית"        וכך אמנם עשיתי.
* בפברואר 2006 נכנס לתוקפו חוק המפריד את השיווק מהייעוץ ובו נקבעו עונשים חמורים לסוכנים אשר לא יקפידו ליידע את לקוחותיהם אודות היותם סוכנים משווקים ולא יועצים. כך ייסדתי את "פורשור מומחים" אודותיה תוכלו לקרוא בלחיצה - כאן !


בברכה, דני טל



 

 
לייבסיטי - בניית אתרים